Skip to main content
Vraag

Nieuwe sim activeren


Ik koop een nieuwe sim kaart omdat ik naar spanje ging prepaid het zegt identificeren ok ik doe een betaling 5 euro op het nummer van mijn bank . 5 euro afgetrokken maar sim niet geactiveert plus ik heb nog die 10 extra belkrediet met 3gb bij om in spanje extra gb te hebben . Nu wilt die kaart niet activeren ik gebruik itsme daar krijg ik altij invalid token tof nu zit ik hier en ik kan proximus nog niet eens bellen help aub ik zit hier nog 13 dagen 😓
This topic has been closed for comments

6 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 mei 2019
Hallo ik was je kwijt aub

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 mei 2019
Kan ke me aub helpen ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 mei 2019
Ik heb ook via het simkaart nr gebrobeerd niets

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 mei 2019
Hakim?

Martin
  • 33205 reacties
  • 12 mei 2019
Ter info: op het forum komt er op zondag niemand langs van Proximus.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Vanuit buitenland kun je Proximus helpdesk bereiken (ook op zondag) via
+32 475 15 60 00

  • 0 reacties
  • 13 mei 2019
Hallo Zippie2000

Kan je even je GSM-nummer doorsturen via een Privébericht? (klik hier)
Dan kan ik even kijken wat er gebeurd.

groetjes Samantha