Als ik "uitgesteld" (in px-taal: herstarten programma)) wil kijken op web-tv op mijn desktop , stopt de uitzending na 1 à 2 minuten. Zelfs als ik dan nogmaals de uitzending herstart, stopt het na 1 à 2 minuten met bevroren beeld en klank.
Ik vermoed dat dit ergens te maken heeft met het leeglopen van de "buffer"stream. Op TV zelf heb ik hier geen last van , enkel dus via de TVwebapplicatie op de desktop.
Hoe verhelpen? Dank voor alle suggesties enn ervaringen terzake.
Beantwoord
Herstarten van een programma op web-tv
Beste antwoord door SamuelD
The German1 schreef:
Via Proximustv.be en in Chrome.
Live TV kijken geen probleem; Soms gebeurt het ook dat ik een programma gewoon niet kan herstarten (zelfs niet dus wanneer mogelijkheid aangeduid door symboolpictogram), in het "3-puntjesmenu" verschijnt dan enkel "Lees meer". Tot 2 weken geleden kon ik zelfs ook niet een programma live bekijken maar door support Proximus werd dit in orde gebracht; helaas liep ik dan aan tegen het eerst geschetst probleem nl. dat na 1 à 2 minuten de stream vastliep. In een andere browser zelfde probleem. Ik heb een glasvezelmodem en bbox3+, installatie proximus dateert van 25/02/2019.
Live TV kijken geen probleem; Soms gebeurt het ook dat ik een programma gewoon niet kan herstarten (zelfs niet dus wanneer mogelijkheid aangeduid door symboolpictogram), in het "3-puntjesmenu" verschijnt dan enkel "Lees meer". Tot 2 weken geleden kon ik zelfs ook niet een programma live bekijken maar door support Proximus werd dit in orde gebracht; helaas liep ik dan aan tegen het eerst geschetst probleem nl. dat na 1 à 2 minuten de stream vastliep. In een andere browser zelfde probleem. Ik heb een glasvezelmodem en bbox3+, installatie proximus dateert van 25/02/2019.
Ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.