Skip to main content
Vraag

Nieuwe menu op proximus tv


als ik naar het nieuwe menu ga op mijn proximus tv staat het menu niet volledig op het het scherm.
de bovenste keuzes kan ik niet zien.
ik kan ze wel aanklikken als ik op de pijltjes duw, maar dan is het een wilde gok op wat ik klik
Hoe zet ik dit recht,aub?

2 reacties

Martin
  • 33182 reacties
  • 28 april 2019
De Proximus medewerkers komen hier pas terug op het forum morgen maandag.
Je kunt mss al eens proberen door de decoder te heropstarten door zijn spanning even ge onderbreken, als dit niet helpt mss decoder eens resetten als volgt >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Of mss beter nog nu eens gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te zien of ze je kunnen verder helpen.

NB: ook kun je eens kijken naar de beeldinstellingen van je TV of het daar iets mee te maken heeft?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3415 reacties
  • 29 april 2019
Heeft de reboot die Martin voorgesteld heeft geholpen ?
Indien niet, kan je ook in het menu kijken bij de instellingen - systeem - beeld of alles daar goed ingesteld staat (is afhankelijk van het type tv-toestel)

Reageer