Mijn vader heeft vandaag volgende mail ontvangen ivm het stopzetten van zijn Premium Club omdat hij zogezegd zijn abonnement heeft stopgezet.
Echter heeft mijn vader zijn abonnement zeker niet stopgezet. Buiten deze mail is er verder ook totaal geen andere communicatie geweest met Proximus.
Kan iemand mij vertellen hoe hier verder mee om te gaan. Is zijn abonnement definitief stopgezet? Zal hij zijn premium club punten effectief verliezen?
Bedankt
Beantwoord
Mail ivm stopzetting Premium Club en abonnement
Beste antwoord door Anonymous
Hallo idereen,
Er was een technisch probleem waardoor deze emails automatisch werden verstuurd.
Onze excuses voor het ongemak.
Geen zorgen dus! Als jullie geen stopzetting hebben gevraagd, dan werden de Proximus producten niet stopgezet.
Groetjes Samantha
Bekijk origineelEr was een technisch probleem waardoor deze emails automatisch werden verstuurd.
Onze excuses voor het ongemak.
Geen zorgen dus! Als jullie geen stopzetting hebben gevraagd, dan werden de Proximus producten niet stopgezet.
Groetjes Samantha
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.