Skip to main content
Beantwoord

Levering smartphone Dynalogic


  • Apprentice
  • 6 reacties
Ik heb een smartphone online besteld. Ik wacht nu al 3 weken.
Volgens jullie klantendienst “Blijkbaar een fout in jullie systeem en daardoor ontvang ik niet de link om online te betalen....” maar verder kan niemand van jullie klantendienst mij helpen.
Kunt u me aub helpen om dit probleem op te lossen ?
Order: R4WEBSHOP004227367
Ticket: IM9856497

Beste antwoord door Anonymous

Hallo JP
Je oorspronkelijke bestelling is geannuleerd omdat er blijvend problemen mee waren.
Ik heb het nu opnieuw ingeleid en nu zou je effectief een email moeten ontvangen om de betaling van het toestel te kunnen uitvoeren.
Kan je me op de hoogte houden als het gelukt is?
Groetjes Samantha
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

12 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 april 2019
Geen reactie ??
Waarom kan niemand mij helpen ?
Waarom is het dan zo moeilijk om dit probleem op te lossen ?

Martin
  • 33127 reacties
  • 15 april 2019
Ter info: via contact online formulier kunt u ook vragen stellen >
https://proximus.be/mijnonlinebestelling

0800 99 974

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 april 2019
Ja, Heb ik ook al geprobeerd.
maar blijkbaar kan niemand mij helpen

Martin
  • 33127 reacties
  • 15 april 2019
ja dan schiet er maar één mogelijkheid meer over denk ik aangezien PX hier toch niet reageert en dit is om toch nog eens een Privébericht te sturen (klik hier) (indien je dit ook al niet geoprobeerd hebt 😉)
en eventueel ook de link naar je post hier meesturen :
https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/levering-smartphone-dynalogic-47290

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 april 2019
dankje
zal ik proberen

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 april 2019
Heb ik geprobeerd maar de link werkt niet

Martin
  • 33127 reacties
  • 15 april 2019
ja lap, dat zal iets te maken hebben met het "nieuwe aangepaste forum" dan zal de enige mogelijkheid zijn om op de naam van een Proximus medewerker te klikken hier op het forum om hen een privébericht te sturen; maar ik zie dat in je post hier nog geen Proximus medewerker zich gemeld heeft natuurlijk!
dus blijven we draaien in een vicieuze cirkel !!!!!
Het wordt altijd maar moeilijker om iemand aan te spreken indien er niemand op je vragen antwoord dit wordt duidelijk !
via contact op hun forum (Proximus.be/contact) zie ik direct geen onderwerp ivm je issue om een klacht via online mail form te sturen, het zijn allemaal andere onderwerpen !

  • 0 reacties
  • 15 april 2019
Martin,

Ja, de manier van privé berichten doorsturen is veranderd.
We werken op een iets persoonlijkere manier. :)

Ondertussen ben ik het voor JP aan het nakijken.

Groetjes
Samantha

Martin
  • 33127 reacties
  • 15 april 2019
ok dat weten we dan ook weeral 😉

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2019
Hallo JP
Je oorspronkelijke bestelling is geannuleerd omdat er blijvend problemen mee waren.
Ik heb het nu opnieuw ingeleid en nu zou je effectief een email moeten ontvangen om de betaling van het toestel te kunnen uitvoeren.
Kan je me op de hoogte houden als het gelukt is?
Groetjes Samantha

  • 0 reacties
  • 19 april 2019
Hey JP
Ik zag dat het toestel gisteren geleverd werd.
Is alles correct verlopen?
Groetjes Samantha

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 19 april 2019
Ja , Nogmaals bedankt voor al uw hulp
Groetjes JP