Probeer al enkele maanden de optie weergave oproeper via My Proximus te annuleren maar dit lukt niet???? Hierdoor heb ik al verscheidene maanden op rij contact moeten opnemen met de klantendienst omdat het mij aangerekend wordt. Ik heb de optie slimme diensten geactiveerd waarin weergave oproeper is inbegrepen dus dubbel betalen is nogal zot denk ik.
Graag een oplossing van Proximus …. al alles geprobeerd.
Beantwoord
Slimme diensten en weergave oproeper
Beste antwoord door Anonymous
wacu schreef:
Hallo Proximus,
Zoals verwacht weer problemen met mijn aanrekening.
Nu is de optie Weergave oproeper aangerekend in plaats van de optie Slimme diensten?????
Moet ik nu voor de vierde maand op rij contact opnemen met de klantendienst??????
Graag een oplossing Proximus......My Proximus aanpassen zodanig dat Weergave oproeper niet meer voorkomt op My Proximus
Grtjs
Wacu
Zoals verwacht weer problemen met mijn aanrekening.
Nu is de optie Weergave oproeper aangerekend in plaats van de optie Slimme diensten?????
Moet ik nu voor de vierde maand op rij contact opnemen met de klantendienst??????
Graag een oplossing Proximus......My Proximus aanpassen zodanig dat Weergave oproeper niet meer voorkomt op My Proximus
Grtjs
Wacu
Hey Wacu
Momenteel is er nog een dossier hiervoor lopende.
Blijkbaar is er technisch iets nog niet volledig in orde en onze technische dienst is hiermee bezig.
Je hoeft je geen zorgen te maken, we brengen dit asap in orde. :)
En je wordt sowieso nog gecontacteerd hierover.
groetjes Samantha
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.