este
Op 23 januari 2019 heb ik goudstukken ingewisseld, eerst voor een bon van 200 euro en daarna voor een bon van 50 euro.
Ik merk echter dat de laatste bon binnenkort (eind deze maand) al vervalt, ik had deze datum niet gecontroleerd en ging er eigenlijk - domweg- van uit dat beide bonnen bruikbaar waren tot 14/05/2019. Het is ook gewoon onlogisch dat bonnen die je op dezelfde dag besteld niet op dezelfde dag vervallen. Trouwens normaal zijn waardebonnen van proximus toch altijd 6 maand geldig?
Ik zag hier eerder al op het forum dat er eventueel een mogelijkheid bestaat om de bon te verlengen. Dus hierbij ook de vraag of dit mogelijk is.
Alvast hartelijk bedankt
Groeten
Tim
Beantwoord
Play and Gold waardebon
Beste antwoord door Anonymous
Hallo Tim
De waardebonnen via Play&Gold kunnen helaas een verschillende vervaldatum hebben.
Anders dan bij Premium Club waar de bonnen een geldigheid hebben van 6 maanden.
Dit omdat de Play&gold de bonnen op een andere manier aanvraagt en verwerkt dan Premium Club.
Maar de vervaldag staat sowieso telkens vermeld op de bonnen zelf, en kunnen helaas niet verlengd worden.
Groetjes Samantha
De waardebonnen via Play&Gold kunnen helaas een verschillende vervaldatum hebben.
Anders dan bij Premium Club waar de bonnen een geldigheid hebben van 6 maanden.
Dit omdat de Play&gold de bonnen op een andere manier aanvraagt en verwerkt dan Premium Club.
Maar de vervaldag staat sowieso telkens vermeld op de bonnen zelf, en kunnen helaas niet verlengd worden.
Groetjes Samantha
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
