Skip to main content
Beantwoord

BB3 fabrieksinstellingen


  • Apprentice
  • 4 reacties
Na herstelling aan de buitenkabel en na de bbox3 op fabrieksherstellingen heb gereset is het paswoord niet meer juist ( dat op de rugzijde van de box staat
Kan u mij helpen ?

Beste antwoord door Bieze

Probleem opgelost door modem te vervangen
Thx
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

Martin
  • 33308 reacties
  • 22 maart 2019
Opgepast, er staan twee paswoorden op, één voor het wifi netwerk en één om in te loggen op de modem interface.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 455 reacties
  • 23 maart 2019
Normaal gezien, wanneer de B-Box 3 gereset wordt, zou het wachtwoord terug gezet moeten worden naar het oorspronkelijke.

Kan je ook eens proberen om je in de modem zelf geraakt met het wachtwoord dat op de sticker van de B-Box staat?

Je geraakt hier door een internetbrowser te openen en te surfen naar het adres 192.168.1.1

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 maart 2019
Heb beide paswoorden geprobeerd en lukt niet ?ook niet met het oude of nieuwe
Procedure om in de modem te geraken ken ik niet !!!?
wat kan ik nog doen ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4384 reacties
  • 24 maart 2019
Ik vrees dat in dat geval enkel een Px-medewerker met admin-rechten u kan verder helpen
Probleem vandaag komt er niemand van Px op dit publieke forum, eventueel 0800 22800 bellen voor technische ondersteuning

192.168.1.1 user en user-password (hoofd-en kleine letters)

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 maart 2019
Dank u , zal morgen bellen naar Px

Martin
  • 33308 reacties
  • 24 maart 2019
je kan wel vandaag ook bellen op een zondag naar de technische dienst 080022800 (gratis) tot 22u.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 maart 2019
???

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 25 maart 2019
Bieze, via de 192.168.1.1 moet dit sowieso werken.
Je kan deze stap voor stap gids gerust even raadplegen hiervoor:


https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2019
Probleem opgelost door modem te vervangen
Thx