Beantwoord
Probleem roaming dataverkeer T-Mobile A
recent een smartphone Samsung A9 aangekocht en bij proximus (mobilus S) een oudere simkaart laten omwisselen voor het kleinere exemplaar. Schijnbaar moet er beperkt gebruik zijn gemaakt van 4G, gezien 280 mb verbruik. Hier in Mallnitz (Oostenrijk) is de smartphone wel verbonden met de provider, maar een internetverbinding lijkt niet te kunnen. Buiten T-Mobile A is er geen provider die wil verbinden, ook al wegens te zwak signaal. Alle mogelijke raadgevingen gevolgd. De instellingen van APN, roaming edm nauwgezet bekeken. Niets helpt .... Kan iemand mij helpen? Beste dank.
Beste antwoord door SamuelD
Aan onze kant zie ik niets mis op je gsm nummer, er zijn geen blokkeringen actief, met andere woorden zou het moeten lukken om op mobiel internet te gaan. Ideaal zou zijn als je toch de mogelijkheid zou hebben om eens op een andere mobiele provider te connecteren om te zien of het dan wel lukt. Als het blijft problemen geven is het inderdaad best wanneer je terug in België bent een nieuwe sim kaart in de Proximus winkel te gaan halen.
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.