Sinds 2 maanden blokkeert de tv app iedere keer ik iets wil kijken (opname) , ik nam reeds contact op met jullie technische dienst en volgde alle richtlijnen op en nog blijft het probleem duren.
Men zou me terug contacteren maar dat is nu reeds enkele weken geleden en gebeurde niet en het probleem is nog steeds hetzelfde ondanks de recentere update.
Ik kan iets beginnen kijken maar dan blokkeert alles in de proximus tv app en krijg ik de keuze tss het te melden, wachten of ok duwen. Maar daar ben ik niets mee.
Wanneer komt er nu een echte oplossing, dit is enorm frustrerend. Aangezien het op dit moment mijn enige mogelijkheid is tv te kijken met uitz van Stevie, wat dan wel lukt erger ik me elke dag.
Ook is het niet echt serieus een klant te beloven ze te contacteren en ze dan in de kou te laten staan.
Beantwoord
Proximus TV App blokkeert
Beste antwoord door Anonymous
Ik ga dit probleem moeten doorspelen aan de betrokken teams, dus daarom nu al de vervelende vraagjes om het zo snel mogelijk opgelost te laten worden.
Op de andere toestellen die van jouw login gebruik maken heb je dit probleem niet?
Is toevallig een factory reset van de betrokken toestellen al geprobeerd?
Over welke android tablet gaat het precies? Ik zie er namelijk verschillende opduiken.
Bekijk origineelOp de andere toestellen die van jouw login gebruik maken heb je dit probleem niet?
Is toevallig een factory reset van de betrokken toestellen al geprobeerd?
Over welke android tablet gaat het precies? Ik zie er namelijk verschillende opduiken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.