Skip to main content
Beantwoord

Retour oude decoder


Net zoals Ralph, heb mijn oude decoder, volgens de procedure van proximus per Bpost terug gezonden op 22/02, heb een bewijs van verzending van Bpost en een e-tracking bevestiging van aflevering op 25/02, door Bpost. Op 02/03 eerste sms ontvangen van proximus al zou de decoder niet toegekomen zijn. Onmiddelijk per mail alle detail en bijlagen aan proximus doorgezonden. Vandaag tweede sms ontvangen van proximus met melding dat zij nog steeds geen decoder ontvangen hebben en verwittiging dat er 149€ zou verrekend worden op 14/03. Uiteraard ben ik hiermee niet akkoord en zal dit ook niet betalen.
Marc

Beste antwoord door tina.b

Beste,

decoder staat nu ingeboekt als teruggebracht, dus het is ondertussen in orde !

Excuses voor de verwarring.

Groeten,

Tina
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 11 maart 2019
Beste Marc F,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.


klik hier

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2019
Beste,

decoder staat nu ingeboekt als teruggebracht, dus het is ondertussen in orde !

Excuses voor de verwarring.

Groeten,

Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 maart 2019
Dag Tina.b,

Vriendelijk bedankt voor deze bevestiging.

Groeten
Marc