Ik heb een klacht in verband met deze aanbieding, had graag gebruik gemaakt van deze aanbieding ( pack) maar omdat ik internet van proximus heb kom ik niet in aanmerking. Op het reclameblaadje dat wij gekregen hebben staat niet dat je nieuwe klant moet zijn, voor mij is dit al misleidende reclame .
Volgens die man uit de winkel moest ik bellen naar het 0800 nummer van proximus voor een klacht en heb dit gedaan maar aan de telefoon kreeg ik te horen dat dit via mail moet. Ik moest op proximus .be naar klacht gaan. Wel, probeer dat maar eens, daar moet je bellen naar het nummer vanwaar ik gebeld heb; NIET TE GELOVEN. Uiteindelijk na zoeken op dit forum gekomen maar hoe moet het nu verder met mijn klacht want die man uit de winkel zei dat men mij zelf zou opbellen van proximus, hoe kunnen die mij nu contacteren ?
Beantwoord
Aanbieding exclusief voor Antwerpen
Beste antwoord door Martin
Ter info: via http://Proximus.be/contact kun je kiezen om een online mail te sturen
Bvb. neem eventueel vraag over factuur > dan klacht of heb andere vraag > mail ons
Bekijk origineelBvb. neem eventueel vraag over factuur > dan klacht of heb andere vraag > mail ons
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.