Bovenstaande onderwerp zou niet misstaan als krantenkop. Korte samenvatting van mijn probleem voor de aandachtige lezer: Al mijn documenten en foto's op de Cloud zijn niet meer toegankelijk en hoogst waarschijnlijk niet meer te redden. Veilige en online storage...ik denk het niet.
Begin november wil ik als bestaande Proximus klant (Toen TV+vast tel+internet) 2 mobiele nummers toevoegen aan mijn pack (ik word dus Tuttimus klant). Nuttig om weten: via de werkgever van mijn vrouw kunnen we genieten van 10% korting op het Tuttimus pack . Ik besluit beroep te doen op dit voordeel.
Een vriendelijke dame vertelt me telefonisch dat ik zonder problemen Tuttimus kan krijgen maar dat het klantennummer dan best op mijn vrouw vermeld staat omdat we die korting via haar werk krijgen. Ik krijg de garantie dat er verder niks wijzigt (behoud emailadres, myproximus etc)
Weekje daarna; bevestiging via mail van de bestelde wijzigen en wat merk ik: oud klantennummer is geschrapt, nieuw klantennummer gekregen op naam van mijn vrouw. Gevolg hiervan; inloggen via de app myproximus lukt niet meer. Soit, om dit verhaal niet al te langdradig te maken, na ettelijke contacten (via chat, web, telefonisch) heb ik terug toegang tot myproximus.
Echter, de cloud blijft niet toegangelijk, telkens een foutmelding. Ik heb echt veel geduld gehad, altijd correct en beleefd geweest maar nu ben ik stilaan woedend. Het is te gek voor woorden. Telkens word ik doorgestuurd van de ene persoon naar de andere of krijg ik beloftes dat er snel contact zal opgenomen worden. Feit is dat ik heel wat persoonlijke foto's en documenten kwijt ben, ik dacht dat ze veilig waren op de cloud. Emotionele waarde van bepaalde foto's is onbetaalbaar. Stel uzelf eens voor, uw foto album gaat in vlammen op. Bepaald gelukkig kan je daar niet van worden.
Waarom kan ik geen duidelijk antwoord krijgen? Een oplossing? Een onderlinge regeling? Er is enkele weken terug een dossier opgemaakt, tot op heden -zoals gewoonlijk intussen- geen antwoord.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.