Gisteren op 1 van onze tv’s errorcode sys1. Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat toestel al lange tijd niet meer was gebruikt, maar aangezien dochter aan het blokken is , dachten we haar wat rust te geven en gebruik te maken van tv die boven staat. Dus mogelijk is deze fout al lange tijd aanwezig. Rebooten help niet.
Iemand idee wat ik kan doen?
Beantwoord
Foutcode sys1 op 1 van 2 tv’s
Beste antwoord door ThierryW
Via de lijntest kan ik nog altijd maar 1 verbonden decoder terugvinden. Kan je de decoder eens resetten, de reset procedure kan je terugvinden via de link
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Bekijk origineelhttps://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.