Skip to main content
Beantwoord

Studio 100 go app

  • 23 december 2018
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
We krijgen steeds het scherm dat we succesvol aangemeld zijn maar we kunnen de slotjes niet openen in de app, is hier een oplossing voor..?

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Jimmy,
De Studio 100 Go Pass is toegevoegd aan je TV abonnement.
Mvg, Wilfried
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

  • 0 reacties
  • 24 december 2018
Over welke app gaat het hier precies?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 december 2018
de Studio 100 GO app

  • 0 reacties
  • 24 december 2018
Kan je deze applicatie eens proberen opnieuw te installeren?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 december 2018
Ook als we het opnieuw hebben geïnstalleerd krijgen we dezelfde melding, er staat dat de voucher binnen de 31 dagen verloopt maar we kunnen niets openen.

  • 0 reacties
  • 24 december 2018
Ik zie inderdaad dat de Studio 100 boeketten niet actief staan bij jou. Ik geef dit gesprek even door aan een collega van onze commerciële diensten om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

Groetjes, Wenzel

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 december 2018
Oké hopelijk is het snel opgelost!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2018
Dag Jimmy,
De Studio 100 Go Pass is toegevoegd aan je TV abonnement.
Mvg, Wilfried

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 maart 2019
Ik heb dit probleem ook al 2 bijna 3 weken vraag ik om een oplossing maar nog steeds werkt de studio 100go app niet. Op de tv werkt het wel.

Reageer