Beantwoord
Wi‑Fi Booster
Heeft iemand een idee hoe je de wifi booster reset.
Ik heb die vorige week besteld daar ik mijn tv op een andere plaats in dezelfde kamer wilde verplaatsen en nu via wifi in plaats van met de kabel wilde proberen.
Heb die nu een paar dagen in gebruik maar vind de beeldkwaliteit op mijn tv toch niet hetzelfde.
Heeft ook iemand ervaring na het overschakelen naar draadloos met de wifi booster van proximus
Ik heb die vorige week besteld daar ik mijn tv op een andere plaats in dezelfde kamer wilde verplaatsen en nu via wifi in plaats van met de kabel wilde proberen.
Heb die nu een paar dagen in gebruik maar vind de beeldkwaliteit op mijn tv toch niet hetzelfde.
Heeft ook iemand ervaring na het overschakelen naar draadloos met de wifi booster van proximus
Beste antwoord door ronnydb
probleem inmiddels opgelost. booster uit bbox apparaten verwijderd en opnieuw opgestart.nu connect de booster terug. omslachtige procedure maar alles werkt.5ghz staat normaal uit bij mij, maar moet nu aanblijven vanwege wifi booster. Dat heb ik ook weeral bijgeleerd.
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.