Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app kan niet aanmelden

  • 17 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 314 Bekeken

telkens ik wil inloggen via tablet krijg ik de melding dat login en/of wachtwoord verkeerd is.dit is niet het geval want ik kan inloggen op pc.kan er iemand mij helpen? dank bij voorbaat

Beste antwoord door SamuelD

christel09 schreef:
Best SamuelD,
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09


Kan je eens je wachtwoord van je myProximus wijzigen zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html en hierna nog eens proberen in te loggen op de pickx app?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 17 oktober 2018
Hey Davy, kan je via een Privé bericht

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

wat meer informatie geven over het probleem + de login die je gebruikt. Groeten Thierry

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 18 oktober 2018
davypeel Welke login gebruikt u ?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 18 oktober 2018
Hallo Davy,

Dat zou normaal gezien inderdaad moeten lukken met diezelfde login. Alle instellingen zien er hier in orde uit. Heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren ?

Wat betreft de Chromecast, die komt voor het einde van het jaar terug.

Groeten, Hadewych

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2019
Ik ondervind hetzelfde probleem.
Als ik de pickx app start en wil aanloggen op mijn tablet met beheerder account verschijnt telkens de melding de login gegevens zijn niet correct.
Ik werk met een android tablet v 4.4.2
Al mijn produkten zijn gekoppeld in my proximus en ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 1 augustus 2019
christel09 schreef:
Ik ondervind hetzelfde probleem.
Als ik de pickx app start en wil aanloggen op mijn tablet met beheerder account verschijnt telkens de melding de login gegevens zijn niet correct.
Ik werk met een android tablet v 4.4.2
Al mijn produkten zijn gekoppeld in my proximus en ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd.


Lukt het wel om met deze zelfde login in te loggen op je myproximus? Kan je eens testen of het lukt via de site: https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/live ?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2019
Best SamuelD,
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2019
christel09 schreef:
Best SamuelD,
Inloggen met de link die je doorgestuurd hebt werkt wel, maar via de pickx app nog steeds niet.
Mvg,
Christel09


Kan je eens je wachtwoord van je myProximus wijzigen zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html en hierna nog eens proberen in te loggen op de pickx app?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2019
SamuelD,
Dat is gelukt.
Bedankt,
Christel09

Reageer