2 weken geleden is er een ongevraagde wijziging van mijn abonnement gebeurd. Na verschillende
telefoongesprekken over verschillende dagen & bezoek aan de proximuswinkel, geprobeerd deze wijziging ongedaan te maken, om toch maar terug mijn vorige pack nl. Comfort Internet + telefoon
te krijgen. Bij de ongevraagde wijziging was het Mobile Internet die normaal inbegrepen zit in mijn Pack Internet - Telefoon ook gewijzigd naar Mobile Internet XXS, waardoor ik nu €5.50 meer op mijn faktuur moet betalen. Ondertussen reeds 2 x gebeld met de klantendienst die dit ging annuleren & een creditnota op de factuur ging maken & deze wijziging per mail gingen doorsturen.
Wie kan dit voor mij nazien & regelen aub, want momenteel krijg ik dus geen reactie.
Factuur met Documentnummer 6844773861
Beantwoord
Onjuiste factuur
Beste antwoord door HeidiE
Dag Filip, ik maak dossier 35991575 voor correctie op deze factuur + opnieuw toepassen van de korting vanaf 01/11/2018. Deze korting loopt automatisch 12 maanden, dus je mag ons volgend jaar contacteren voor een eventuele verlenging. Grt, HeidiE
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.