Skip to main content
Beantwoord

Opname per ongeluk gewist


  • Practitioner
  • 26 reacties
Ik heb per ongeluk een opname van aflevering 2 van Trust op Bbc 2 (19september, 22uur) gewist.
Is er een mogelijkheid om deze fout te herstellen en de opname terug te hebben aub?

Beste antwoord door ElsJ

Lgz kan u via onderstaande link u telefoonnummer even doorgeven? Dan kijken we dit graag voor u na. Groeten Els

[color=#0066cc"]https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679[/color]
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

10 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 21 september 2018
Lgz kan u via onderstaande link u telefoonnummer even doorgeven? Dan kijken we dit graag voor u na. Groeten Els

[color=#0066cc"]https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679[/color]

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 21 september 2018
Lgz ik heb het doorgegeven naar de betrokken diensten, we houden je op de hoogte! Groeten Els

  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 21 september 2018
Ik zie dat de decoder herstart en mijn gewist programma is terug.
Bedankt hoor?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 21 september 2018
Lgz graag gedaan. groeten ELs

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 september 2018
Beste,

ik heb net ook per ongeluk de verkeerde opname gewist van een serie op zes die ik niet meer kan herbekijken. Kan u me helpen deze terug te verkrijgen aub? Alvast erg bedankt.

VG,
Ilse

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 24 september 2018
Ilse, kan je ons via een privé bericht even de serie en de datum doorgeven en je lijnnummer/ klantennummer? Dan kijken we het even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 februari 2019
Beste,

ik heb jammer genoeg hetzelfde aan de hand. Kan u mij misschien ook helpen deze afleveringen terug te krijgen?

Met Vriendelijke Groet

Martin
  • 33142 reacties
  • 14 februari 2019
Ter info: blijkbaar mogen de proximus medewerkers geen zelf gewiste opnames meer terug plaatsen alleen als dit door fout in het systeem gebeurt mogen ze dit nog!

  • 0 reacties
  • 14 februari 2019
Ondertussen zijn de regels verduidelijkt en kunnen opnames die zelf verwijderd zijn, jammer genoeg niet opnieuw worden teruggezet. Enkel bij een storing waar het duidelijk een fout van onze kant is, kan dit in orde worden gebracht.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 februari 2019
Ok, toch bedankt

Reageer