Beantwoord
Films op aanvraag online bekijken
Ik slaag er niet in om via de browser naar een film op aanvraag te kijken. Ik ben ingelogd en heb meerdere gratis films ter beschikking, maar ik zie nergens de optie om een film effectief te bekijken.
Ook kan ik nog steeds enkel via Internet Explorer naar ProximusTV kijken, terwijl er een melding verschijnt waarop staat dat het 'terug' mogelijk zou zijn om in alle browsers te kijken (bij mij lukte dit echter nog nooit).
Over het algemeen lukt het vaker niet dan wel om online naar ProximusTV te kijken.
Ook kan ik nog steeds enkel via Internet Explorer naar ProximusTV kijken, terwijl er een melding verschijnt waarop staat dat het 'terug' mogelijk zou zijn om in alle browsers te kijken (bij mij lukte dit echter nog nooit).
Over het algemeen lukt het vaker niet dan wel om online naar ProximusTV te kijken.
Beste antwoord door Wim VL
Dag Iris,
ik heb het even na gevraagd. Helaas is het niet mogelijk films te huren via de de tv applicatie, enkel via de decoder.
MVG,
Wim
Bekijk origineelik heb het even na gevraagd. Helaas is het niet mogelijk films te huren via de de tv applicatie, enkel via de decoder.
MVG,
Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.