Sinds begin deze maand ondervonden wij dikwijls haperingen in internetverbinding / kleine beeldstoringen op proximus-tv. Lastig, maar soit, er viel mee te leven.
Sinds 16/03 is het echter helemaal naar de knoppen.
Geen vaste telefoon meer
Geen proximus tv meer
Geen internet meer
Ondertussen dus al 8 dagen!! Onaanvaardbaar!
Op 17/03 contact opgenomen met klantendienst (0800 22 800). Daar zei een zeer vriendelijke computerstem me dat we "mogelijk hinder" konden ondervinden. Een oplossing was voorzien voor 22/03, 5 (!) dagen later dus. Mogelijkheid om een medewerker te spreken werd niet geboden.
Dinsdag en woensdag was er plots terug internet, maar dat ging zoooooooooo traag dat er niets mee te doen viel (speedtest was 0.2 download).
Gisteren na werk vol blijde verwachting thuis gekomen, direct gecheckt, nog steeds niets!
Vanochtend: nog steeds niets ! Ook internet terug weg.
Terug gebeld. Dezelfde vriendelijke computerstem verzekerde ons dat men er alles toe deed om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Een nieuwe datum werd niet
gegeven.
Deze voormiddag via mail klacht ingediend. Nog geen antwoord...
Zonet terug gebeld. De vriendelijke computerstem had nu wél een nieuwe datum: 22/03.
Met vandaag bij zijn dat dus nog eens 5 dagen!! Ronduit belachelijk!!
Ik wil graag ASAP volgende zaken weten:
1. What the F##%% is nu juist het probleem
2. Wanneer zal het probleem (100% zeker) opgelost zijn
3. Hoe zullen wij gecompenseerd worden ?
Nog mensen met dit probleem? Weten jullie wat er juist aan de hand is?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.