Onlangs kreeg ik een bericht dat mijn belkrediet 4€ was terwijl dat nog zeker 50€ zou moeten zijn. Ik heb mijn verbruik nagekeken en bleek dat er dataverbruik was, maar mijn data verbruik van mijn smartphone staat af. Ik heb dan 10€ bijgeladen en er is terug 4€ afgegaan.
Ik heb al een vraag gesteld via Chat en facebook en ik krijg daar geen antwoord , laat staan oplossingen voor mijn vragen.Graag zou ik hebben dat dit probleem opgelost wordt en dat mijn belkrediet terug op de waarde komt zoals het zou moeten zijn.
Hierbij wil ik vermelden dat ik al bijna 15 jaar deze kaart gebruik zonder problemen en nu wanneer dit niet snel opgelost is mij zal genoodzaakt zien om bij een andere provider te gaan.
Beantwoord
Pay&Go belkrediet gaat omlaag zonder gebruik
Beste antwoord door AzizA
Hallo Liliane,
Kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bekijk origineelKan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.