Beste,
in september hebben wij via een kiala afhaalpunt onze modem en bbox teruggebracht. Nu gisteren (8/12) zie ik dat er zomaar 263€ van onze rekening is verdwenen. Ik heb dit nagevraagd. Blijkt dit de kost te zijn van onze modem en bbox die we niet zouden ingeleverd hebben.
Ten eerste vind ik het totaal niet kunnen dat dit pas na 3 maand gebeurd. Men is in de veronderstelling dat alles in orde is, terwijl er nu plots zo'n bedrag van onze rekening is.
Ten tweede vind ik het ook niet kunnen dat dit automatisch, zonder onze toestemming (!!) gebeurd is. Wij hebben nooit iets ondertekend voor een domiciliëring uit te voeren. Dit kan echt niet! We hebben ook nooit een factuur ontvangen hiervoor, ook niet via e-mail.
Wij willen dat het bedrag van 263€ zo rap mogelijk terug gestort wordt. Wij gaan niet betalen voor een decoder en modem die al enige tijd geleden binnen gebracht is.
Als dit niet rechtgezet wordt, dan zullen wij verdere stappen ondernemen. Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem.
mvg,
Kelly Vanaelst
klantnummer 616873039
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.