Na overstap naar Familus M (mits tussenkomst werkgever via pack for employees) heb ik op 04/02/2017 een aanrekening ontvangen waarbij zowel het bedrag van mijn 'oude' pack (internet + vaste lijn + tv) als elk van deze 3 abonnementen afzonderlijk worden aangerekend. Ik heb hiervoor herhaaldelijk de klantendienst telefonisch proberen bereiken, zonder succes. Hierop ben ik naar een Proximus center gegaan, waar men mij opnieuw heeft doorverwezen naar de telefonische klantendienst OF MyServices. Op MyServices heb ik online de factuur 4x (op verschillende dagen) proberen betwisten, telkens met volgende boodschap als resultaat: 'door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar; gelieve later opnieuw te proberen'. Vandaag de klantendienst nogmaals telefonisch proberen bereiken --> na 35 min op muziek nog steeds niet doorverbonden met een medewerker!!
Ondertussen ben ik sinds 06/02/17 aan het proberen om deze factuur te betwisten, zonder resultaat. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd!! Ondertussen word het bedrag morgen automatisch van mijn bankrekening gehaald via domiciliëring.
Graag een bevestiging van mijn betwisting en een creditnota voor het te veel betaalde bedrag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.