Beantwoord
Mailbox skynet geblokkeerd
Momenteel heeft men bij Proximus mijn mailbox geblokkeerd. Ik bel naar de support op het 0800 nummer , en leg uit dat dit al meerdere malen is gebeurd de voorbije maanden. Ik heb ook al meerdere malen Malwarebytes / Kaspersky op mijn PC laten draaien, die uiteraard nooit iets hebben kunnen vinden, onder meer omdat ik een goed (en betalend) Internet protectie software geïnstalleerd heb op al onze PC's.
De service persoon bevestigt dat inderdaad mijn mailbox reeds 10x werd geblokkeerd over de laatste weken. Waarop ik aanhaal dat volgens mij een van mijn e-mail aliassen gehackt zou kunnen zijn, vermits ik regelmatig e-mails krijg, die bevestigen dat een bepaalde e-mail niet kon verzonden worden naar een bepaald e-mail adres dat mij volslagen onbekend is.
Ook heb ik al e-mails ontvangen waarvan ik niet de geadresseerde ben.
Heb inmiddels ook gelezen dat Proximus de floating IP-adressen recycleert, en als je dan een IP toegewezen krijgt die al blacklisted staat, ben je natuurlijk gezien.
Het voorstel van de Proximus klantendienst : "Mijnheer laat eens een professioneel naar uw PC kijken, en bel ons dan terug" Met andere woorden , wat bent u een dommerik (ben ingenieur, nota bene, zij het geen ICT'er) , het is niet onze schuld , en trek uw plan.... Dat ik intussen geen e-mails meer kan ontvangen, is niet hun probleem. Wat een service niveau zeg ! Beneden all:?e peil dus voor een dienst waar je als klant 77, euro per maand voor moet ophoesten... Men zou toch tenminste de moeite kunnen doen om er iemand op te zetten die het probleem eens serieus bekijkt om te ontdekken of het een IP-probleem is, of dat effectief een van de e-mail aliassen gehackt is door malafide personen, , of een gericht advies geeft over aanpassingen in het beheer van de e-mail aliassen, Indien dat alles niet helpt, zou men zelfs een ICT-er kunnen langs sturen om het probleem nader te bekijken.
Niets van dat alles dus. Ik overweeg serieus om mijn Proximus internetabonnement op te zeggen, indien dit het service niveau is waar je als klant recht op hebt na het betalen van meer dan 900,- Euro/jaar voor deze dienst. Op die manier jaagt men de klanten massaal naar Gmail uiteraard.
Frustratie alom dus, hopelijk komt er nog een meer positieve reactie van Proximus.....
De service persoon bevestigt dat inderdaad mijn mailbox reeds 10x werd geblokkeerd over de laatste weken. Waarop ik aanhaal dat volgens mij een van mijn e-mail aliassen gehackt zou kunnen zijn, vermits ik regelmatig e-mails krijg, die bevestigen dat een bepaalde e-mail niet kon verzonden worden naar een bepaald e-mail adres dat mij volslagen onbekend is.
Ook heb ik al e-mails ontvangen waarvan ik niet de geadresseerde ben.
Heb inmiddels ook gelezen dat Proximus de floating IP-adressen recycleert, en als je dan een IP toegewezen krijgt die al blacklisted staat, ben je natuurlijk gezien.
Het voorstel van de Proximus klantendienst : "Mijnheer laat eens een professioneel naar uw PC kijken, en bel ons dan terug" Met andere woorden , wat bent u een dommerik (ben ingenieur, nota bene, zij het geen ICT'er) , het is niet onze schuld , en trek uw plan.... Dat ik intussen geen e-mails meer kan ontvangen, is niet hun probleem. Wat een service niveau zeg ! Beneden all:?e peil dus voor een dienst waar je als klant 77, euro per maand voor moet ophoesten... Men zou toch tenminste de moeite kunnen doen om er iemand op te zetten die het probleem eens serieus bekijkt om te ontdekken of het een IP-probleem is, of dat effectief een van de e-mail aliassen gehackt is door malafide personen, , of een gericht advies geeft over aanpassingen in het beheer van de e-mail aliassen, Indien dat alles niet helpt, zou men zelfs een ICT-er kunnen langs sturen om het probleem nader te bekijken.
Niets van dat alles dus. Ik overweeg serieus om mijn Proximus internetabonnement op te zeggen, indien dit het service niveau is waar je als klant recht op hebt na het betalen van meer dan 900,- Euro/jaar voor deze dienst. Op die manier jaagt men de klanten massaal naar Gmail uiteraard.
Frustratie alom dus, hopelijk komt er nog een meer positieve reactie van Proximus.....
Beste antwoord door GeertC
Ik heb de mailaccount terug open kunnen zetten.
Je mag me via volgende link even een bericht sturen privé dan geef ik het nieuwe paswoord door.
Geert
Bekijk origineelJe mag me via volgende link even een bericht sturen privé dan geef ik het nieuwe paswoord door.
Geert
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.