Hallo,
Ik probeer al een paar weken mijn punten in te ruilen via My Proximus.
Dit lukt niet, er komt steeds een popup dat ik mijn email adres moet invullen.
Als ik deze invul krijg ik vervolgens een foutmelding 'wegens technische redenen is dit niet mogelijk'
Heb hieromtrent al paar klachten geopend, deze worden steeds zonder woordje uitleg afgesloten zonder oplossing.
Wie kan mij hierbij helpen?
Groet,
Danny.
Beantwoord
Premium Club: kan punten niet inruilen wegens géén email adres + melding technisch probleem !
Beste antwoord door JessicaR
Dag Mrzipper,
het is aangeraden om onze website even in een andere browser te testen en cookied en tijdelijks internetbestanden te verwijderen om na te gaan of je deze foutmemding nog steeds ontvangt.
Indien bovenstaande handelingen geen oplossing bieden, mag je mij via een privé bericht jouw klantenrekening en logingegevens doorsturen zodat een technisch dossier verstuurd kan worden naar het MyProximus team. Deze dienst contacteert je zo snel mogelijk van zodra jouw dossier behandeld wordt. Kan je mij bij deze ook een contactnummer doorsturen?
Met vriendelijke groeten,
Jessica.
Bekijk origineelhet is aangeraden om onze website even in een andere browser te testen en cookied en tijdelijks internetbestanden te verwijderen om na te gaan of je deze foutmemding nog steeds ontvangt.
Indien bovenstaande handelingen geen oplossing bieden, mag je mij via een privé bericht jouw klantenrekening en logingegevens doorsturen zodat een technisch dossier verstuurd kan worden naar het MyProximus team. Deze dienst contacteert je zo snel mogelijk van zodra jouw dossier behandeld wordt. Kan je mij bij deze ook een contactnummer doorsturen?
Met vriendelijke groeten,
Jessica.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.