Skip to main content

factuur

  • May 31, 2011
  • 5 reacties
  • 1409 Bekeken

Wanneer gaat Belgacom mij eens een factuur sturen met het juist en correcte bedrag wat ik moet betalen ?

en met factuur online helpt het ook niet ..daar geraak ik zelfs niet op

factuur niet op tijd ,kan ik onmogelijk betalen en uiteraard ook geen toeslag of dergelijke
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • Apprentice
  • May 31, 2011
denk dat u wat meer geduld moet oefenen. Belgacom stuurt maar om de 2 maanden een factuur... en ik denk niet dat ze het zullen vergeten

mvg

Tja bedankt voor uw reactie , was het niet dat mijn laatste factuur van vorig jaar augustus is

sindsdien moeten we maar gissen naar het bedrag...

Mvg ,

  • Apprentice
  • May 31, 2011
jawatte... dat is weer iets anders. verhuisde je onlangs ofzo?

al contact genomen met de klantendienst (0800 22 800)????

mvg

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • June 1, 2011
Op de E-services onder mijn f@ctuur online, kan je die raadplegen en downloaden, en je kunt ook opteren om die per E-mail toegestuurd te krijgen. Bovendien kan je door ook bepaalde posten betwisten en voor een maandelijkse factuur kiezen.

Waarom geraak je op de E-services niet op ?

  • June 1, 2011
Beste frankieke.8743,

Graag ontvang ik van u klantgegevens om uw facturatie na te laten kijken door de juiste dienst.

Dit mag eventueel in een privé-bericht.


Met vriendelijke groeten,

Eva