Enkele dagen geleden de installatie die eerst op naam van mijn vrouw stond overgenomen. In de proximus winkel zijn ze de eerste om te vertellen dat je niet van de nieuwe korting kan genieten omdat het een overname is. Maar iets correct uitvoeren, dat is blijkbaar te veel gevraagd.
Na verschillende dossiers te openen is men er al ingeslaagd om:
- mij correct als particulier te registreren ipv business klant
- het juiste aantal gsm's nummer in mijn pack te krijgen
- de juiste pack te registreren
Alleen de gespaarde getrouwheidspunten, blijven op het oude account staan. Uitleg van de helpdesk: je kan die zelf overdragen via de app.
Wel in godsnaam: LEER JULLIE EIGEN PRODUCTEN KENNEN EN GEBRUIKEN!
Hopelijk moet ik het hier voor de laatste keer herhalen voor iemand het verstaat: Ik heb op mijn inschrijving, geen nummer voor het getrouwheidsprogramma, dus kan ik geen punten overzetten.
Misschien de helpdesk eens wat bijscholing geven over hoe respectvol met een klant omgaan. Problemen die je zelf veroorzaakt afschuiven op de klant hoort daar niet bij. Als je naar een helpdesk belt, dan verwacht je een oplossing en niet: dat kan je zelf, nadat een klant voor de 2e of 3e maal heeft uitgelegd dat het niet mogelijk is!
Beantwoord
Punten worden niet overgedragen
Beste antwoord door WilfriedJ
Dag Wim,
In tegenstelling topt wat ik in het vorige bericht zei kan men sinds midden januari 2018 geen nieuwe inschrijvingen meer activeren in de programma’s Bizz en Premium Club.
Als bestaande klant kan je de punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Op het oude klantenummer 605286982 staan momenteel nog 8759 punten die nog ingeruild kunnen worden.
Mvg. Wilfried
Bekijk origineelIn tegenstelling topt wat ik in het vorige bericht zei kan men sinds midden januari 2018 geen nieuwe inschrijvingen meer activeren in de programma’s Bizz en Premium Club.
Als bestaande klant kan je de punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Op het oude klantenummer 605286982 staan momenteel nog 8759 punten die nog ingeruild kunnen worden.
Mvg. Wilfried
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.