Skip to main content

Belgacom naar Proximus

  • September 27, 2014
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Belgacom wordt Proximus , naamsveranderings of overname , maar iederéén kan hier onmiddelijk zijn contract beëindigen , de klant hoeft daarmee niet akkoord te gaan ! want die 20 miljoen extra kosten moeten terug verdient worden !!!!!!! plus ceo dat volgend jaar reeds Proximus verlaat en een ontslag vergoeding krijgt van enkele honderduizenden eurotjes , de klant zullen die wel betalen !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • September 27, 2014
Dat kan je nu toch altijd je contract beëindigen zonder opzegkosten sinds de nieuwe telecomwet , en Belgacom past zelf de 6maan vooropzeg niet toe dus je kan onmiddellijk weg.


Jean is precies klant vriendelijk op de dag van de klant brutaal

Elsa
  • September 27, 2014
Nog een bedenking:


Dit is toch tegenwoordig dagelijkse kost en zeker niet alleen bij Belgacom of Proximus of weet ik veel ...