Goededag
Eerst wil ik me even voorstellen; ik ben slechts een jongen van 16 jaar, dus zoveel over 'het internet' en zijn gebeuren weet ik dus nog niet.
Mijn probleem gaat als volgt: zelf hou ik er van om na mijn schoolwerk, of nu gewoon in de vakantie, tijdens mijn vrijetijd eens wat te gamen (videospellen) en natuurlijk het liefst online met mijn vrienden. Wel, ik denk dat het nu toch wel al een goede 3 of als het nog geen 4 jaar is dat mijn internet erg geregeld uitvalt wat heel veel frustratie bij mij oplevert. De modem geeft dan 1 oranje lampje en de (normale) 2 groene aan. Na een tijd, van ongeveer 1-10 min, werkt het weer en kan ik weer alles doen. Ik post dit probleem nu pas omdat vandaag echt de emmer vol is... Ik kon niet 1 match (5-15 min) uitspelen zonder dat mijn PlayStation zei dat ik geen connectie meer had met het Netwerk en dus de dingen die ik online in het spel verkregen had, voor niets waren geweest. Het is niet de draadloze router (dat zorgt voor de wifi toch?) dat uitvalt, maar echt gewoon het internet.
Ik heb me laten wijsmaken dat dit komt doordat de kabel in onze straat erg verouderd is of we te ver van een verdeelpost zitten. Dat zorgt er ook voor dat wij GEEN digitale tv kunnen verkrijgen.
Ik ken ook een paar mensen in onze straat die dit probleem regelmatig hebben.
En als ik wel internet heb, meestal voor 19u en na 23u, is mijn max. download rate maar 1mb/sec (speedtest dot net) wat erg zwak is...
Het internet valt ook uit zelfs als men ouders gewoon zitten te browser'en.
Belgacom, los dit op.
Ik zou graag eens een avondje kunnen gamen zonder enige ergernis en mijn ouders zouden graag digitale tv hebben.
O ja, weet je wat het toppunt is? Mijn buurman werkt bij Belgacom in Brussel.
Bij voorbaat dank,
Jasper
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.