Belgacom TV Telenet TV
Zelf zit ik nu al goed 2 jaar bij belgacom en begin mij stilletjes aan toch te ergeren aan de traagheid van het zappen, het vastlopen tijdens het zappen en de minder goede interface van belgacom TV. ( Ik ben bekend met de factory reset, nieuwe decoders en het telefoonnummer van belgacom).
Wanneer ik dan bij vrienden thuis ben en de gelegendheid heb om te zappen en te 'spelen' via telenet TV merk ik toch goed het verschil op. Alles verloopt een stuk vlotter, de interface is beter, en voor zover ik al heb mogen horen loopt telenet TV nooit vast te zitten.
Natuurlijk hebben mensen die bij telenet zitten ook problemen, maar volgens mij is er toch wel een groot verschil in snelheid. ( Belgacom heeft wel voordelen zoals meer programma's opnemen enz)
Ik vraag me hier vooral af, waarom doet belgacom hier niets aan. Ok tv overal is een mooi functie, apps via je decoder oproepen is ook recent iets nieuws. Maar dit zijn geen basisbehoeften (en het werkt bovendien zeer traag). TV kijken zonder dat iets vastloopt, zappen zonder dat je 3 seconden moet wachten tot het beeld verspringt of begint te bewegen. Dit lijtk mij veel belangrijker? Het lijkt me beter voor belgacom om hier even tijd aan te spenderen toch?
Ik wou gewoon even mijn mening geven en klagen 😃 Ondervinden jullie hetzelfde? En weten jullie waarom belgacom en telenet zo'n verschil hebben in decoder en waarom belgacom er niets aan begint?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.