Ik doe het niet graag, op een publiek forum klagen. Nu doe ik het omdat ik geen uitweg meer zie. Sedert einde juni 2012 tracht ik mijn 24.000 premiumpunten in te ruilen. Op de webstek van de e-services krijg ik steeds de melding: “Om technische redenen buiten onze wil, is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op de OK-knop om verder te gaan.”
Ik heb meermaals gebeld met de ondersteuningsdienst van Belgacom/Proximus: een Franstalige die mij niet begrijpt, een nieuw wachtwoord aanvragen, terug een Franstalige, cookies verwijderen, een ticketnummer aangemaakt dat binnen drie dagen een oplossing door de tgechnische dienst zal opleveren. NIETS dat geholpen heeft.
Ik heb een brief gestuurd, ja, een ouderwetse brief met een postzegel. Geen antwoord.
Naar Eva van Belgacom een e-mail gestuurd. "Je hebt meerdere accounts die moeten samengevoegd worden; men is er volop mee bezig. Hier het ticketnummer..." Geen oplossing. E-mail naar Eva van Belgacom: "Je ticket is gesloten; alles zou moeten werken." Maar niets werkt, Eva van Belgacom! Dus wordt een nieuw ticket aangemaakt, en weer een ticket, en nog een ticket...
Meer dan twee maanden ben ik afgesneden van de punten van Premiumclub waar ik wel maandelijks mijn rekening voor betaal. Dan maar een bericht op het forum. Het is niet moeilijk als technische dienst goed te scoren als je ticketnummers binnen drie dagen sluit zonder dat er iets opgelost is. Ooit, wie weet, ooit zal ik over mijn punten kunnen beschikken. Ik zet ze allemaal in gratis belminuten om. En als die opgebruikt zijn, ga ik weg bij Belgacom/Proximus. Ik ben er klant sedert de gsmnummers nog een cijfer minder hadden dan nu. Onafgebroken klant, alle rekeningen mooi betaald.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.