Proximus TV niet meer mogelijk via Google Chrome en dus ook niet meer op de Chromecast. De Chromecast optie wordt blijkbaar ook niet meer ondersteunt in de meest recente Proximus TV app en werkt ook niet meer in de oude TV Overal app.
Ik begrijp waarom ze de naam TV Overal niet langer commercieel gebruiken bij Proximus. Het is namelijk niet meer "overal", waar je wilt en wanneer je wilt.
Weet iemand of dit in de (nabije) toekomst terug zal veranderen OF zijn we nu allen veroordeelt tot de aankoop van een SwipeBox?
Beantwoord
TV Overal maar niet via Google Chrome
Beste antwoord door Yorin
Uit nieuwsgierigheid had ik toch ook eens contact opgenomen met de technische dienst; de dame in kwestie, kon me geen antwoord geven, maar ging het navragen en me terugbellen. Dat deed ze dus vandaag, met het volgende bericht "Proximus TV is op een laptop/PC enkel beschikbaar in browsers die MS Silverlight ondersteunen en er is nog geen datum bekend wanneer dit eventueel zou aangepast worden", het kan dus nog heel lang duren zei ze. Over het probleem met het streamen naar de Chromecast vanuit de Proximus TV en TV Overal app kon ze niets zeggen. Dus ook niet dat ze daaraan bezig zijn, zoals je hier op het forum in verschillende topics kan lezen.
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.