Skip to main content

Contact met Belgacom (en niet via dat schijt 0800 nr) maar email = onmogelijk !!!!!!!!

  • August 28, 2013
  • 2 reacties
  • 1001 Bekeken


ze sturen je een brief voor een ingreep die ze moeten doen 'we gaan u in de loop van de maand mei bellen voor afspraak'


natuurlijk bellen ze met onbekend of prive nummer terwijl er niemand thuis is ...... dus je weet niet wie of wat er wanneer gebeld heeft .......


en dan sturen ze een aangetekend schrijven dat ze ons niet kunnen bereiken met een 0800 nr op om hen te bellen ..... dat is uiteraard een 0800 nr waar alles in het frans is en waar je drientachtig keer op 1 of 2 of 3 of 4 moet drukken om na een halfuur nergens te komen.


Moet je weten dat we een skynet emaikadres hebben en een gsm nr van proximus waar ze op kunnen emailen of sms'n


neeeee het moet en zal via dat 0800 waar je van het kastje naar de muur wordt gestuurd gebeuren hebben ze beslist


of ze zouden in de e sevices een knopje 'berichten in en uit' kunnen maken


nog eens nee ze willen geen sporen aan onze kant laten


wel wij eisen een emailadres waar we ook op) kunnen reageren, want als ze dan al een email sturen kan je geen reply doen


een optie inschakelen via e services kan ook ....... terug uitschakelen omdat ze nutteloos is en 10 euro per maand kost kan dan weer niet ?????


nu zullen ze ons contacteren hoe wij dat wensen !!!!! of wij en vele die we kennen zijn weg zo moeilijk is dat !!!


dikke stijfkoppige ezels


voila


(of eens met een hakbijl naar belgacom)



Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • August 29, 2013
Beste hin lun,

Bent u ondertussen geholpen geweest?
Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • August 29, 2013
Beste hin lun,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Met vriendelijke groeten,

Eva