Skip to main content

verkeerde email ingegeven bij aanmaken eservices



Beste,





Ik heb een account aangemaakt voor eservices.


Per ongeluk verkeerd emailadres opgegeven dus kan account niet activeren/ openen...


Enkele telefoontjes naar 0822800 met doorschakelingen werken niet en momenteel hang ik 26 minuten aan de lijn zonder antwoord...





Mijn eservices account moet gerest worden of mijn emailadres moet verandert worden...





Wie kan mij helpen?



3 reacties

  • 0 reacties
  • 28 mei 2013
Beste,

U kunt altijd via https://admit.belgacom.be/ een nieuwe login aanmaken.

Mvg
Eva

  • 0 reacties
  • 6 juni 2013
Beste Bert,
U kunt uw activatie altijd aan de hand van uw gsmnummer doen voor Proximus gedeelte. U krijgt op uw facturen van Belgacom activatiecode's voor uw Belgacom gedeelte.
Mvg
Eva

  • 0 reacties
  • 7 juni 2013
Beste Bert,

U vindt de gegevens die u nodig heeft om u in te schrijven op de e-Serivices ook op uw Belgacom factuur.
Enkel de gegevens op uw laatste of voorlaatste factuur zijn nog geldig.

Meer info vindt u ook op :

http://www.belgacom.be/nl/prive/klantvoordelen/e-services-voordelen/e-services-voordelen/een-login-aanmaken-voor-de-e-services?page=p_cz_res_howto_register&tab=tab1

Met vriendelijke groeten,
Eva