Skip to main content

kan geen internetverbinding toevoegen in e-services

  • June 6, 2011
  • 3 reacties
  • 1458 Bekeken

in mijn e-services account is er geen internetverbinding aanwezig

als ik een internet verbinding wil toevoegen dan krijg ik een leeg scherm na het bevestigen met OK

wat doe ik verkeerd


fb088636


Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Lawrence
  • New user
  • June 6, 2011
Ik heb hetzelfde probleem.

Eerst verdwijnt mijn internet verbinding en geen idee hoe dit komt.

Dus als ik dan nu die verbinding probeer terug toe te voegen, krijg ik een ook leeg scherm.

Gelieve de website te fixen of een oplossing aan te bieden!


Dank u!

  • June 7, 2011
Beste jaffejoffe,

Ik heb uw gegevens overgemaakt aan de bevoegde dienst. Zij zullen u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • June 7, 2011
Beste Lawrence,

Kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens (klantnr., naam, gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik uw gegevens ook aan de bevoegde dienst overmaken.

Met vriendelijke groeten,

Eva