Vandaag mijn factuur van Belgacom internet+TV gekregen, en toch wel behoorlijk geschrokken.
Ten eerste begrijp ik al niet goed waarom ik om de 2 maand 108.42 euro moet betalen ipv gewoon zoals aangekondigd 54.21 euro per maand. Maar goed dit is het minste dat doe ik dan maar gewoon.
Heb dit pack sinds februari 2011, en nu krijg ik plots een factuur van 221.36 euro, waarvan 108.42 euro voor 2 maanden abonnement en 104.95 "eenmalige kosten". Ik zie hier op mijn factuur vanalles staan zoals ethernet adapter aankoop enz, terwijl de installatie zogezegd "volledig" gratis zou moeten geweest zijn en ik op geen enkel moment op voorhand op de hoogte werd gebracht van het feit dat er plots na 3 maand alsnog installatiekosten van meer dan 100 euro zouden moeen worden betaald. Heb geen probleem met betalen voor diensten die ik gebruik maar ik voel mij toch bedrogen. Als je een gratis installatie en activatie aanbiedt en beweert dat er enkel abonnementskosten moeten worden betaald, zou het toch echt niet mogen kunnen dat er plots toch vanalles wordt aangerekend voor een niet onaardig bedrag. Dit soort verrassingen zijn de reden waarom ik van Telenet naar Belgacom was overgestapt omdat ik dacht dat Belgacom correcter was.
wou dit toch even melden.
Yasmin, nr 609356948
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.