Skip to main content
Vraag

Vaste lijn overgezet => flex pack opgesplitst & componenten onterecht verwijderd


In de hoop dat één van de medewerkers hier dit kan oplossen.  Ik ben al meer dan een uur (bijna 2) via chat in contact geweest (tot het slutingsuur er waarschijnlijk voor zorgde dat het stil viel), maar dat lijkt geen oplossing te bieden.  De medewerkers waarmee ik contact heb wijzigen om de 10 à 15 minuten, maar een oplossing lijkt er niet te komen.  Details zoals klant nr zijn in mijn profiel te vinden.

  • Ik had had voordien een flexpack met Netflix, vaste lijn (+ comfort diensten) en 5 GSM abonnementen.  In onze straat is fiber gelegd, en met lood in de schoenen (omdat ik dus schrik had voor deze toestanden) toch maar beginnen voorbereiden op overstap.
  • Ik heb mijn vaste lijn / nummer overgezet naar OVH (om technische redenen (bekabeling in huis) kan ik bij fiber niet meer met gewone lijn werken maar moet ik naar VOIP).  Dit heeft meer dan een week perfect gewerkt, maar nu de wijziging ook bij Proximus doorgedrongen is, loopt het mis.  Het nummer bij OVH werkt niet meer, toevallig nu, Proximus zegt uiteraard dat het niet aan hen ligt maar de timing is wel heel toevallig.  Maar dat is voorlopig minste van mijn zorgen, ik heb ticket bij OVH geopend en wacht af.
  • Problematischer is, dat mijn pack helemaal uit elkaar getrokken is.  Ik heb plots geen Netflix meer, apart internet & TV abonnement, 5 veel duurdere aparte GSM abonnementen, moet huur betalen voor decoder en booster etc. Heb ook al een afsluitende factuur gekregen, maar die ga ik nog even open laten tot alles terug op punt staat.  Bedoeling is dat ik gewoon hetzelfde pack / abonnement heb als vroeger, maar dan zonder de vaste lijn. Ik had gehoopt dat dit sowieso het resultaat ging zijn van het schrappen van de vaste lijn.  In afwachting van het fiber pack.
  • Er is ook een derde betaler bij betrokken dus dat zal ook nog de nodige rompslomp veroorzaken vermoedelijk.

Is dit mogelijk?  Kan iemand van Proximus dit opvolgen en hier morgen feedback over geven?

Bijkomend: ik had een formulier ingevuld om me vorige week terug te bellen ivm overstap naar fiber.  ik werd via het fameuze nummer 022354000 gebeld door een automatisch bandje, waarna de verbinding verbroken werd.  Gevolgd door mail dat ik niet bereikbaar was.  Hierop geantwoord dat ik naast mijn GSM zat en dus bereikbaar was, sindsdien niets meer terug gehoord.  Hier is Proximus vragende partij om me te laten overschakelen naar fiber, maar ook daar lukt de communicatie niet?

3 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 23 april 2025

@Kristof_042 

Noteer hiervoor best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen als ze terug op het forum komen morgen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Mutlie
  • 2030 reacties
  • 23 april 2025
Kristof_042 schreef:

In de hoop dat één van de medewerkers hier dit kan oplossen.  Ik ben al meer dan een uur (bijna 2) via chat in contact geweest (tot het slutingsuur er waarschijnlijk voor zorgde dat het stil viel), maar dat lijkt geen oplossing te bieden.  De medewerkers waarmee ik contact heb wijzigen om de 10 à 15 minuten, maar een oplossing lijkt er niet te komen.  Details zoals klant nr zijn in mijn profiel te vinden.

[...]

Dat zou al gebeurd moeten zijn ;)

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2182 reacties
  • 24 april 2025

@Kristof_042 Ik heb hiervoor klachtendossier 56569420 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en erna zelf contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.


Reageer