Skip to main content

langdurige dienst na telefonisch contact

• 2 februari 2025
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

3 weken geleden contacteren we hen voor een storing aan onze decoder. Medewerker beweerde altijd dat we geen nieuwe krijgen om te vervangen. Grof aan de telefoon om haar geluk te krijgen. Al bij al hebben we ne nieuwe .

Nu factuur is niet correct , 2 weken terug voor gebeld dat ik men mobiel maandelijks afbetaal zoals er werd aangeboden, €9 / maand.

Nu rekenen ze me een éénmalige kost aan van het resterende bedrag van het toestel.. zonder enige reden..

Er zou een klacht aangemaakt zijn door hen maar door veel achterstand in hun administratie, zijn ze nog steeds niet aan ons dossier geraakt.

Ondertussen is men eind datum wel reeds verlopen om men maandelijks factuur te betalen.

Wij wachten, zijle ook dan é

4 reacties

Martin
  • 33308 reacties
  • 2 februari 2025

@Vansintjan .
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat als een  PX moderator morgen terug langskomt u zou kunnen vlugger in het klantenbestand terugvinden om je vlotter te kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 februari 2025

Beste ,

Ik heb reeds een dossier nummer maar nu duurt het echter wel lang vooraleer ik iets te horen krijg

Martin
  • 33308 reacties
  • 2 februari 2025

@Vansintjan 

Zet het dossiernummer in het veld “ticket” in je → ForumProfiel zodat de Proximus moderatoren het morgen verder kunnen natrekken hoe het zit met de stand van zaken.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 4 februari 2025

@Vansintjan 

er werd een toestel Xiaomi opgezegd en vervangen door een Iphone.

Er was nog restwaarde op de Xiaomi die nu werd aangerekend.

De Iphone wordt per maand afbetaald via de extra data optie.

mvg,

Tina