Skip to main content
Beantwoord

tv box aangerekend

  • 15 november 2024
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Beste

Op mijn laaste factuur van 09/11/2024 zie ik dat er een kost van 11 euro is aangerekend voor een tv box. 

Dit is in het verleden nooit geweest en ik heb ook maar 1 tv box en 1 tv.

De vorige box heeft het vorige maand wel begeven waardoor ik een nieuwe opgestuurd heb gekregen, maar de oude heb ik, zoals gevraagd met het bijhorende verzendlabel teruggestuurd. 

Ik vind het dus heel raar dat er nu opeens zo'n extra kost wordt gevraagd....

Beste antwoord door Luc.M

@Fietje26  Dit is terug in orde en heb voor het aangerekende een creditnota aangemaakt Waarschijnlijk gaat de automatische betaling hier rekening mee houden. Groetjes

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33433 reacties
  • 15 november 2024

Maandag kunnen de Proximus moderatoren dit verder natrekken voor u en indien het nog niet gebeurd zou zijn, Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 november 2024

Bedankt, ik heb de info aangepast.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • Antwoord
  • 18 november 2024

@Fietje26  Dit is terug in orde en heb voor het aangerekende een creditnota aangemaakt Waarschijnlijk gaat de automatische betaling hier rekening mee houden. Groetjes


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 18 november 2024

@Luc.M Dat is fijn, erg bedankt!


Reageer