Skip to main content
Beantwoord

Klacht via mail: krijg contactformulier niet verstuurd

  • 21 december 2023
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo,

Ik wil ivm een betwiste factuur een klacht indienen via mail dmv het contactblad. Ik kan alle velden invullen maar als ik op de verstuurknop druk gebeurt er niets. Misschien is het een instelling in Chrome dacht ik, maar in Safari gebeurt er ook niets bij de verstuurknop. Iemand een idee? Ik heb geen zin om oeverloos te chatten of te telefoneren met de klantendienst.

 

Beste antwoord door HeidiE

Dag @Dirk_0115 uit navraag blijkt het e-mailkanaal momenteel gesloten. Het openen of sluiten van het e-mailkanaal heeft te maken met de drukte.

Via sociale media zijn we wel bereikbaar (Twitter, Facebook, Messenger). Verder is er hier het Forum waar iedereen gebruik van kan maken. Je mag mij ook een privébericht sturen. Groetjes, Heidi

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33077 reacties
  • 21 december 2023

probeer toch eens door eerst een privé webpagina te openen via CTRL SHIFT N en dan cookies aanvaarden, of het zo lukt.

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 21 december 2023

Martin,

Ik heb je advies zopas gevolgd, maar met evenveel (geen dus) resultaat.

 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • Antwoord
  • 21 december 2023

Dag @Dirk_0115 uit navraag blijkt het e-mailkanaal momenteel gesloten. Het openen of sluiten van het e-mailkanaal heeft te maken met de drukte.

Via sociale media zijn we wel bereikbaar (Twitter, Facebook, Messenger). Verder is er hier het Forum waar iedereen gebruik van kan maken. Je mag mij ook een privébericht sturen. Groetjes, Heidi

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 december 2023

Ik heb hetzelfde probleem. Het zou wel handig zijn, als Proximus aangeeft op de website dat je via het formulier geen klacht kan verzenden.