Skip to main content
Vraag

Heractivering diensten

  • 16 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb via instant betaling mijn factuur betaald omwille van een openstaand factuur. 
De diensten werden afgesloten, toen ik contact opnam met jullie klantendienst kon deze vrouw aan de telefoon mij niet verder helpen of willen helpen. Normaal als ik via instant betaal worden mijn diensten toch geactiveerd ? Maar ik krijg als reactie van deze dame belt later eens terug. 

4 reacties

Martin
  • 33086 reacties
  • 16 augustus 2023

@Xenia175 

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 16 augustus 2023

Dag @Xenia175 de betaling werd bij ons nog niet geregistreerd. Zodra deze binnen is start automatisch de heractivatie. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 augustus 2023

Beste Heidi,

Weet u toevallig wanneer een instant betaling geregistreerd wordt ? Ik meende te lezen dat een instant betaling onmiddellijk verwerkt werd. 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 16 augustus 2023

Nee, @Xenia175 ik heb geen zicht op deze (automatische) boekingen.


Reageer