Skip to main content
Vraag

Factuur dubbel betaald

  • 30 januari 2023
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

Beste, 

Ik heb per ongeluk mijn laatste factuur twee keer betaald. 1 x via overschrijving en dan via domiciliëring.

Kan iemand me hiermee helpen aub? 

Mvg Stefanie 

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 30 januari 2023

Dag @Stefanie78 ik voerde net een terugbetaling uit, binnen 7 dagen staat het bedrag terug op je rekening! Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 30 januari 2023

Ok heel erg bedankt. 

Nog een prettige dag. 

Mvg Stefanie. 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 november 2023

 Beste,

Ik heb factuur dubbel betaald.

 

 

Mvg 


Martin
  • 33182 reacties
  • 7 november 2023

@Lama1990 

Het is zo dat PX in dit geval het bedrag gewoon in krediet brengt bij de volgende afrekening.

Als je echter je geld vlugger terug zou willen zal het afwachten worden tot morgen als de PX moderatoren de draad hier opnemen en in dit geval:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 8 november 2023

@Lama1990  Er is vandaag opdracht gegeven tot terugbetaling van dit bedrag.