Skip to main content
Beantwoord

verlies korting

  • 17 januari 2022
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

BigEd

Beste,

 

Waarom is vanaf 1/1/2022 mijn tv box voordeel van €2.00 verdwenen.

had deze korting als sinds begin contract??????

samen met de prijsverhoging van jongstleden is dit toch weer een aanzienlijke verhoging van de prijs van ons abonement.

Beste antwoord door tina.b

@BigEd 

dit werd vermeld op je aanrekening van november:

Prijsverhoging op 01/01/2022: andere opties (prijs incl. btw/maand). TVReplay+: +1 EUR. FreeCalls International buiten pack :+1 EUR. WiFiBooster buiten pack:+0,5 EUR. Einde van de korting van 2EUR op de tweede TVBox (decoder).

vriendelijke groeten

Tina

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Martin
  • 33433 reacties
  • 17 januari 2022

Indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen ivm met je vraag voor korting, van zodra ze hier de draad opnemen.  


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2022

@BigEd 

dit werd vermeld op je aanrekening van november:

Prijsverhoging op 01/01/2022: andere opties (prijs incl. btw/maand). TVReplay+: +1 EUR. FreeCalls International buiten pack :+1 EUR. WiFiBooster buiten pack:+0,5 EUR. Einde van de korting van 2EUR op de tweede TVBox (decoder).

vriendelijke groeten

Tina


BigEd
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 januari 2022

Misschien toch eens tijd om op zoek te gaan naar andere oorden