Skip to main content

HD activeren lukt niet

  • April 27, 2011
  • 5 reacties
  • 1591 Bekeken

Telkens ik de HD wil activeren, krijgt ik het bericht 'dat ik de hd moet deactiveren op mijn

andere decoder', eigenaardig ik gebruik maar 1 decoder, altijd geweest.

Ik heb zelfs gecontroleerd via de site voor HD ontvangst, geen probleem.

Ik heb mijn aansluiting naar tv verandert van scart naar HDM.

Wat kan ik nog meer doen?

Bedankt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • Apprentice
  • April 27, 2011
heb je toevallig vroeger ooit nog een andere decoder gehad? misschien zit die nog in het systeem? Eva kan u wellicht verder helpen of bel alvast eens naar 080022700

mvg

  • Auteur
  • Practitioner
  • April 27, 2011
Ja, daarvoor had ik een Tilgin.

  • Apprentice
  • April 27, 2011
dan is die vermoedelijk nog aan jou gekoppeld. bel eens naar 080022700

mvg,

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • April 27, 2011
Sta je reeds op VDSL2? Vraag dit eerst eens na, aangezien dit de enige techniek is die HD mogelijk maakt.
Als op de site staat aangegeven dat HD mogelijk is, wil dit niet zeggen dat u reeds HD heeft. Hiervoor dient u dus om te schakelen op VDSL2.

Best eens bellen met 0800 22 700.

  • April 28, 2011
Beste ranger,

Je kan hiervoor inderdaad bellen, of via privébericht je telefoonnummer aan mij doorgeven. In dat geval bekijk ik het voor je.

Met vriendelijke groeten,

Eva.