Skip to main content

draadloos belgacom tv

  • January 8, 2011
  • 10 reacties
  • 1246 Bekeken

hallo,

ik heb beneden rechtstreeks belgacom tv met een kabel,

en boven op de slaapkamer heb ik draadloos,

dit werkete 3 maand perfect, nu krijg ik konstant storingen zoals stilsttand beeld of helemaal geen beeld.

er is al 2 maal een technieker langsgeweest,

de eerste heeft de draadloze verbinding vervangen en dacht dat het zo opgelost was, dat was voor even,

een week later kwam een andere technieker, deze heeft boven een nieuwe decorder geplaatst en dacht wel dat het dat was.

een paar dagen had ik geen probleem boven en nu vandaag zaterdag is er weer slechte verbinding, tis precies dat dit int weekend uitvalt en in de loop van de week niet.

wat zou dit probeem zijn?

groetjes
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 8, 2011
sorry deze draadloze verbinding is via het stopkontackt

  • Practitioner
  • January 8, 2011
Heb je enkel storingen boven of zowel boven als beneden?

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 9, 2011
enkel boven heb ik storing

  • Practitioner
  • January 9, 2011
Als het plc systeem storingen geeft en een vaste netwerkkabel geen optie is ,heb je nog altijd het Ruckus systeem.

Mvg Jerom

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 9, 2011
en wat is het Ruckus systeem en waar kan ik dat verkrijgen?

groetjes

  • Practitioner
  • January 9, 2011
Dit is het Ruckus systeem;

http://support.en.belgacom.be/euf/assets/images/belgacomtv/manuals/ruckus1tv_nl.pdf

Normaal zefde prijs als het devolo systeem.Misschien gewoon omwisselen

In een Belgacomwinkel .

Mvg Jerom

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 9, 2011
ok bedankt

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 9, 2011















































































INTERNET (bridged) GATEWAY INFORMATION WIRELESS
IPoE Address 10.181.116.151 LAN IP Address 192.168.1.1 Runtime Code Version 60R109-60A022 Associated clients 0
IPoE Netmask 255.255.0.0 Subnet Mask 255.255.255.0 LAN MAC Address 00:23:48:30:41:4c Clients MAC Address No station connected
PPPoE Address 81.240.129.41 DHCP Server Enabled WAN MAC Address 00:23:48:30:41:4d
PPPoE Netmask 255.0.0.0 Firewall Enabled Hardware Version 1
VDSL line status SHOWTIME Wireless Enabled Serial Num LK09103DP210362
Downstream line rate 20056 kbps VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Upstream line rate 2040 kbps
Downstream Training Margin 22.7 dB





mijn downstream staat maar op 22.7 db, dat heeft daar toch niet mee te maken dat ik problemen heb?,

groetjes

  • Practitioner
  • January 9, 2011
Een Noise Marge van 22.7dB is heel goed hoor.

Mvg Jerom

  • Rising star
  • January 10, 2011
We hebben precies hetzelfde probleem (met enige verschil dat wij beneden ook met draadloos systeem werken dat wel perfect werkt). Er zijn hier verschillende techniekers over de vloer geweest, maar na x aantal tijd hebben zowel die techniekers als wij het opgegeven...