beste
Via mijn werkgever heb ik Belgacom internet. Dit al ongeveer 3 jaar (moet van oktober 2007 zijn ongeveer).
Sinds maart dit jaar, heb ik geen telefoonnummer meer, enkel internet, maar kreeg wel nog steeds de facturen. Dit probleem is opgelost.
Maar blijkbaar mocht Belgacom de 10 euro telefoonkosten/maand voordien ook niet aanrekenen, aangezien deze al verrekend werd aan mijn werkgever.
Resultaat: sinds 2007 heb ik 10 euro per maand aan belgacom betaald voor mijn telefoonlijn, en sinds 2007 betaald mijn werkgever 10 euro per maand aan Belgacom, voor dezelfde telefoonlijn.
Ik had graag gehad dat jullie AL de facturen doorsturen (per post of mail) sinds mijn contract begonnen is in 2007.
Kan ik deze facturen terugvinden via e-services?
Hier kan ik niet meer op inloggen, aangezien ik noch mijn gebruikersnaam, noch mijn paswoord herinner. Facturen van Belgacom heb ik ook niet meer. Mijn emailadres bestaat zogezegd niet, en als ik het via mijn klantennummer doe, vragen ze een activeringscode op de laatste factuur. Maar aangezien ik geen factuur heb liggen, kan ik dit dus niet invullen.
Welke gegevens hebt u nodig om dit te doen? Of ga ik best rechtstreeks naar een Belgacom winkel?
Alvast heel erg bedankt!
vriendelijke groeten
Tim
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.