Op 14 februari heb ik een fiberabonnement genomen, waarbij de technicus op 3 maart zou komen. Ik heb hiervoor speciaal een dag vrijgenomen, maar als dank kreeg ik om 16:00 uur een sms dat de afspraak was geannuleerd. De volgende afspraak kan pas vrijdag 13 maart plaatsvinden. Deze keer komt de technicus wel, maar blijkt dat het voorbereidende werk nog niet is gedaan, waardoor de installatie niet geactiveerd kan worden.
We zitten inmiddels al meer dan een maand zonder internet, onze 4G is volledig opgebruikt en we hebben nog geen enkele compensatie van Proximus hiervoor ontvangen. Op zijn minst zouden jullie ons een tijdelijke modem kunnen opsturen voor de tussenperiode. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zit nu met mijn handen in het haar en heb geen idee wanneer de fiber eindelijk geïnstalleerd zal kunnen worden of wanneer Proximus de juiste mensen zal sturen.
Ik werk regelmatig van huis en de kinderen hebben internet nodig voor school. Proximus, doe hier iets aan!