Skip to main content
Vraag

Problemen na update TV box V7

  • 6 september 2024
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

De update gisteren bij de opstart van mijn V7 tv-box viel na een tijdje stil en dan verscheen er op het scherm de melding “Apparaat is al geregistreerd op een ander account” . Daarna 3 helpdesk medewerkers aan de lijn gehad die vol goede moed probeerden het euvel op te lossen maar voorlopig zonder resultaat. Er zou een nieuwe V7-box opgestuurd worden maar ik vrees een beetje dat dit misschien ook niet zal helpen. De V7- box heeft voordien nooit problemen opgeleverd.

4 reacties

Mutlie
  • 1870 reacties
  • 6 september 2024

Belagrijk: Is je profiel aangevuld zodat de forum medewerkers je kunnen helpen?
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”


Martin
  • 32894 reacties
  • 6 september 2024

@jepedepe 

Lukte het ook niet nadat je de v7 decoder gereset hebt.

Je TV Box resetten | Proximus


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 september 2024

@Mutlie     Dank voor de info

@Martin     Ik heb V7 decoder al 2 keer gereset maar na invoer van de nodige gegevens krijg ik telkens opnieuw “Apparaat is al geregistreerd op een ander account “  contacteer de helpdesk 


Martin
  • 32894 reacties
  • 6 september 2024

@jepedepe Dan zal het inderdaad afwachten worden tot een PX moderator dit verder natrekt.


Reageer