Mijn klantnummer is 6*******9.
Op 15 maart 2023 kwam een technicus voor deze klant de glasvezel installeren op het adres 136 Olmstraat 1800 vilvoorde. Toen de installatie klaar was, ontdekte hij dat het tv-abonnement per ongeluk was stopgezet.
Diezelfde dag ben ik om 10 uur 's ochtends naar de Proximus-winkel in Vilvoorde gegaan, die me uitlegde dat er een technicus moest terugkomen en dat dit op 20 maart 2024 zou gebeuren en dat ik in ruil daarvoor een korting van 10 euro voor 6 maanden zou krijgen.
Ik vroeg hem om van de gelegenheid gebruik te maken om de vezel naar mijn schoonvader****te brengen.
Hij bevestigde dat dit op 20 maart 2024 op hetzelfde tijdstip zou gebeuren.
Ik heb hiervan een bevestiging ontvangen.
Ik ben speciaal thuisgebleven bij mijn vrouw om uw technici niet te missen.
Toen ik om 17.00 uur niets zag aankomen, belde ik 0800 22 500. Na heel lang wachten antwoordde een van uw medewerkers dat er niets gepland stond. Door te blijven aandringen, vertelde hij uiteindelijk dat de technici waren gekomen, maar dat we er niet waren. Toen we hem vertelden dat dit een onacceptabele leugen was, zei hij uiteindelijk dat de technici er voor 20.00 uur zouden zijn.
Om 18.00 uur, toen ik nog steeds niets zag aankomen, belde ik hetzelfde nummer opnieuw. Uw collega vroeg me te wachten zodat hij het de technici kon vragen. Hij vertelde me uiteindelijk dat hij de technici had laten komen en dat ze bij een klant waren, maar dat ik de volgende was en dat ze uiterlijk om 19.00 uur zouden komen.
Om 19.00 uur belde ik weer hetzelfde nummer, 0800 22 500. Na meer dan 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat hij ernaar zou kijken, en een paar minuten later werd het gesprek verbroken door de beller.
Ondertussen was het al 19.20 uur. Ik belde opnieuw en werd te woord gestaan door iemand met de naam Mohammed, die me vroeg om te wachten zodat hij meer kon uitzoeken.
Na 10 minuten nam hij weer contact met me op en probeerde uit te leggen dat het mijn schuld was omdat de afspraak door mij was gemaakt. Ik legde hem uit dat dit niet het geval was en dat de afspraak was gemaakt door de Proximus-winkel in Vilvoorde op 15 maart. Hij zei me dat de technici vandaag in elk geval niet zouden komen en dat hij een ticketnummer IM12490473 had ingevoerd en dat Proximus me op een dag zou contacteren om dit ticket af te handelen. Ik heb hem gezegd dat hier geen sprake van was en dat ik de technici vrijdagochtend 22 maart ter plaatse zou hebben en dat hier geen discussie over mogelijk was. Hij zei dat hij zijn best zou doen en hing op. Omdat ik hem had gevraagd om mij een direct nummer te geven waarop ik opnieuw contact met hem kon opnemen, gaf hij mij het nummer 02 222 354 000. Omdat ik nog steeds een vraag had, probeerde ik hem terug te bellen, maar tevergeefs natuurlijk. Ik neem aan dat dit nummer naar niemand leidt.
Morgen, donderdag 21 maart, ben ik helaas druk aan het werk van 8.00 tot 16.00 uur. Maar ik kan u verzekeren dat als ik morgen geen bevestiging krijg dat uw technici vrijdag 22 maart voor 11 uur langskomen, ik in de Proximus-winkel in Vilvoorde zal staan en al het personeel zal blokkeren tot mijn probleem dezelfde dag nog is opgelost met de aanleg van glasvezel bij mijn schoonvader en het herstel van de televisie bij mij thuis. Ik heb een afspraak in Mechelen tussen 12 en 14 uur, maar daarna ben ik weer thuis, dus er is geen excuus om het niet uiterlijk vrijdagavond opgelost te hebben.
Als uw technici morgen, donderdag 21 maart, na 17.00 uur langs willen komen, zijn ze meer dan welkom.
Technische dient
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.